Дуже часто чую від багатьох людей риторичне – «Ой, а що той бібліотекар робить в шкільній бібліотеці?». Особливо прикро, коли чую від колег-вчителів: «А ми думали, що бібліотекар видав книжки та й сидить».
Ось давайте вам «намалюю» один
день з життя шкільного бібліотекара.
Ранок розпочався
з творчого процесу. Напередодні загадала, що потрібно зняти рекламний ролик з
промоції читання для учнів середнього
шкільного віку «Мій улюблений жанр читання». Відібрала цікаві сучасні твори для
дітей, написала анотації книг для хлопців та дівчаток, які будуть рекламувати
книги. Запросила виступаючих – перечитали написане, видала книги для перегляду.
Вчитель
початкових класів звернулася за допомогою –підібрати цікавий матеріал до уроку
юних та допитливих дослідників, бажано на паперових носіях. Передивилася купу
довідників, які є в бібліотеці. Звернулася до мережі Інтернет. Ура! Дякую
попереднім колегам – зібрали добре ядро фонду, матеріал є, можу порадувати
колегу.
Почалися великі
перерви – купа дітей в бібліотеці! Тому казку, іншому цікаві подорожі або
журнал, старшокласникам - класику або
словник, довідник. Дзвоник на урок – йду до книжкових полиць навести порядок. Бо
книги стоять так, як забажалось моїм юним відвідувачам. І паралельно роблю
облік та бібліотечну статистику – кожен заповнений формуляр потрібно розставити
за класами і внести дані до щоденника роботи.
А ще протягом
дня – сто тисяч «Як, чому, навіщо?» - від самих маленьких - першокласників, яких я дуже люблю і які
визивають щирі емоції від своєї безпосередності.
Передзвонила
колега з дитячої бібліотеки – ось дуже терміново потрібно надати цифри до
річного звіту. Відкладаю все – рахую цифри, заповнюю колонки і надаю інформацію
до міської дитячої бібліотеки.
Прийшов час
прийняти участь в дискусії «Інклюзивність бібліотек», до якої приєдналась ще раніше.
Тема цікава, потрібна - можливо щось знадобиться в роботі. Поспілкувались,
заповнила анкету зворотнього зв’язку. Поділилася інформацією з колегами на
сторінці методичного об’єднання шкільних бібліотекарів.
Далі заплановано
організувати та презентувати виставку до тижня права, який проводиться в школі.
Переглядаю наявні матеріали, друкую назву та цитати, оформлюю виставлення.
Телефоную вчителю, запрошую до бібліотеки на завтра. Буде урок права в
бібліотеці.
Заходять колеги –вчителі:
«А можна у вас тут попрацювати?». Завжди рада - бібліотека для всіх і кожного. Перекинемось
парою слів про шкільне життя-буття. Оговталась – яка вже година? Скоро додому,
а я не встигла … Завтра буде час. Маю надію, що буде…
Комментариев нет:
Отправить комментарий